ayse12211 Kızlar 23 haftalık hamileyim. İki gündür bebeğimin hareketlerini hiç hissetmiyorum. Çok korkuyorum.
Mukaddesahin ayse12211 tatlı bişiler ye yada buz gibi su iç sırtüstü uzan göbeğinin üstüne kumanda koy sessiz bir ortam olsun bebeğine odaklan tekme atıp atmadığını anlarsın bide doktoruna görün canm
seyy06 ayse12211 bende yarın kısmetse 23 haftalık olcam, bugün hiç hareket hissetmedim desem yeri. Biraz araştırdım bu haftalarda normal diyorlar
ucbebe_annesi34 ayse12211 hiç korkma hareket ediyodur ama yavaş oldugu için hissetmiyosndur. Bnde öyle çok yaşadım hissetmiyordum hep doktora koşuyodum bebegim hep uyuyordu doktor dedi gündüzleri uyuyor geceleri hareket ediyor olabilir ondan hissetmiyor olabilirsn. Şimdi çok şükür sağlıkla doğdu hatta 1 yaşında 😍
Elika0 Bu aylarda olur böyle. Birkaç gün hissetmemden çok normal. Birşeyler ye ve sırt üstü uzan benim genelde öyle hissediliyor. Bir de bu zamanlar uyku düzeni yavaş yavaş oturtuyor bebekler sen farketmeden hareket ediyo olabilir
Melek0586 ayse12211 denedinmi canım hareket ettimi benimde öleydi çok canım sıkıldı hastaneye gidicektim yarın ama az önce şükür hareket hissrettim
Melek0586 ayse12211 korkma bazen oluyo 2 3 gün hissetmediğim oldu benim sonra sağlık ocağına gittim orda alet var kalp atışını dinletiyolar dinledim hiç bir sorun yoktu keşke sağlık ocağına gitseydin bugün için rahat ederdi
ayse12211 Melek0586 canım bi iki saat önce ballı süt içip uzandım. Çok aşağıda kasıklarımda kalp atışı gibi atışlar hissettim
Melek0586 seyy06 aynn öyle bu haftalarda bebek çok uyuyormuş onun için normalmiş hareketler düzensiz olabilir demişti banada doktorum
ayse12211 Melek0586 keşke bunu daha önceden bilseydim. Üç dört gündür hiç bir hareket hissetmiyordum. Az önce ballı süt içtim çok az birşeyler hissettim o kadar. Ama çok korktum ya.
ayse12211 ucbebe_annesi34 beni de çok korkuttu ya 🙈 dün baya ağladım bundan dolayı. Ama çok şükür az da olsa tepki verdi az önce
ucbebe_annesi34 ayse12211 hiç korkma emin ol hareket ediyodur ama sn hissetmiyo olabilirsin canım. Sna kıymıyodur blki annesi tekme atmaya 😍 ama öyle baktın çok korkuyorsun hemn doktora git ultrason da gör için rahat etsin.
ayse12211 ucbebe_annesi34 eşim çok korkuyor benden daha çok korkuyor. Öyle bi durumda gidelim diyorum hemen eli ayağı dolanıyor hastaneye gidip olumsuz birşeyle karşılaşmaya cesareti yok. Kontrole gidince yüreği ağzında gidiyoruz. Aşırı korkuyor. Bende daha çok korkuyor. Hamile olduğumdan beridir beni annesi gile veya bi yere götürmez yorulmayayım diye.