Aley01 canım sakın gitme ben geçen hafta yaptım açılmam oldu bebek aşşağı 2, dk düştü fakat kafası haznede kaldı gelmedi birtürlü 4 saat boyunca haznede beklettiler asistan doktor başıma koydular ıkın diyip durdu kafası gelince onlara haber verecekler doktorlara ben hastaneyi inlettim ağrım sızımla ıkınmamla devlet olduğu için sezeryana da almadılar en son 3 doktor yukardan bastırıp diğer doktor alttan kesip çıkardı ve bu işlemi baştan yapmadığı için 4 saat bebek haznede bekledi başında beyin iç kısımda değil de dış deri altında kan toplandı şimdi 1 haftadır onun için götürüp getiriyorum ilk doğumunsa hele hiç gitme canım bende bilmiyordum ama çok pişman oldum