Evettt hamburger çok fazla hemde, kendimi her tutmak istediğimde hamburger için ağlamaya başlıyordum dayanamıyordum.Fazlasına kaçılmadığı sürece ben bir zararının oldugunu düşünmüyorum.Çok şükür tek ufak bir sıkıntı yaşamadan geçiriyorum hamileliğimi 🖐