Melistosum İdrarımda kum çıktı, sancı şikayetiyle gidince plasentanın yerini de kontrol etti tabi düşük riskine karşı. Benim sancım tamamen idrarla alakalıydı ama plasenta baya aşağıda ise genellikle kanama olur ve rahimde bir ağırlık varmış gibi bir his olurmuş. Bazen doktorlar 20. Haftaya kadar söylemiyormuş bile çünkü sonrasında çıkıyormuş yukarıya. Şikayetin mi var canım senin?