Minikpamukk Arkadaşlar 6 haftalık hamileyim asla ve asla burnumdan nefes alamıyorum cok rahatsız oldum üzerine bide nezle gibi bişey oldu hapşırık tuttu. Eczaneden serumla burnumu yıkıyorum ama fayda etmedi asla doktor bişey vermiyor ben ne yapıcam ya yardımcı olurmusunuz
Cglnrskmk Minikpamukk canım ben 7 haftalığım ve 5.-6. Haftada burun tıkanıklığım vardı ilac kullanmak istemedim doktorada gitmedim çünkü hamilelik belirtileri arasında var. İki gün bas ucuma yatarken soğan koydum karanfil batırıp bence işe yaradı 🙈😀 kokusu oluyor ama hem mikrobu kırıyor hem de fayda ediyor. Denemekte fayda var kokusu rahatsız etmezse..
Minikpamukk Cglnrskmk canım ya ben onu bi deniyim zaten hiç koku alamıyorum öyle tıkalıki 😂 çokk sağoll
busimm_26 Cglnrskmk aynı şekilde bende 10 haftalığım burun tıkanması oluyor sabah akşam temizliyorum aşırı derecede kapanma olmuyor ama temizledikten sonra rahat ediyorum ben soğan koysam heralde kusmaktan ölürüm koku duymamak benim için daha güzel
Cglnrskmk merveayaz psikolojik olarak mı bilemiyorum ama faydası oldu bence bi daha gerek duymadım bir de odada su bulundurdum.
Cglnrskmk busimm_26 benim de artık koku hassasiyetim arttı, bu haftadan sonra tekrar olursa burun kuruluğum koyamam sanırım 🙈
M_kemal Benim de özellikle geceleri burnum çok tıkanıyordu, kbb doktoruna gittim. Breathe right kullan uyumadan önce dedi ve eczaneden okyanus suyu alarak burnunu yıka dedi. Breathe right bantları çok işime yaradı.