Asena17 hayır denemeyin dermatolojiye görünün kaşıntınızı çoğaltabilir bende 32. Haftamda kaşınmaya başladım ama benim her yerimde kırmızı kabarcıklar çıktı egzama olarak düşünüldü ama kesin bişi bulunamadı ama sizinki farklı olabilir daha yeni yeni geçmeye başladı benim maalesef 1 ay oldu çok zor gerçekten gece uyku uyuyamıodum ağlıyodum hep çok geçmiş olsun 😔 PSOVATE yeşil kutu kullandım her kaşındığımda sürdüm onunla düzeldi kaşıntıları hafifletti en azından gebelikte kullanmakta bi sıkıntısı yok ama yinede dermatolojiye gidin