Rutin test yaptırınca d vitaminimin 13 olduğu ortaya çıktı…. 1 ay öncesinde 20 çıkmıştı, yine düşüktü ama bi anda daha da düşmüş, haftasonu doktora gittiğimde soracağım ne yapmam gerektiğini, gebelikte d vitamini kullanan var mı? Benim venatura d3 k2 şişem var ama bırakmıştım bakalım nasıl olacak