bebisim-_00
Evet Tülin, adaş mıyız? ☺
Internette bir hocaya sormuşlar Aden ismini. O da böyle bir cevap yazmış:
- Evvela ismin doğrusu aden değil ADN şeklindedir. Zorlama ile bir iş yapmak yerine anlaşılır, işe yarar bir isim bulmalısınız. Bu bir çocuk ismi olmaz. -