Bugün 31.haftaya girdim sabah bel ağrım ve sancılarım oldu bir saat boyunca sonra biraz suyum geldi doktorumu aradım gel dedi ultarasondan ve alttan muayene etti açılma yok dedi suyun gelip gelmediğini de tam anlayamadı akciğer geliştirici iğne yaptı ve doğumu geciktirici hap verdi 6 saatte bir içeceksin dedi 24 saat neyi gösterecek bakalım dedi ilk çocuğum sezeryan bu normal mi olur nasıl olur sizce suyum gelir mi napıcam şaştım kaldım