iyi akşamlaar 🥰 bir şey soracağım
şimdi bu doğum zamanında toplu yatırılan 8+8 rapor ücreti var ya, bunun dışında atıyorum hamileliğimin 4,5,6 ayında doktorum bana rapor verdi yatmam gerektiği için. devlet bana rapor parası veriyor peki o aldığım rapor ücretleri bu toplu rapor parasını etkiliyor mu?