Gozdealpu Bence başka bir doktora daha görünün aynı şeyler söyleniyorsa riske atmayın tabi.Daha önce de yazmıştım benim de bebeğimin haftası önde gidiyordu çatında bi kemik gibi bir şey var demişti ne olmaz ne olur demişti normal doğum,hatta doğum için gittiğimde nöbetçi doktor da baktı ,dedi senin dogum şekline doktorun gelince karar verecek elime bi kemik geldi çıkıntı dedi.Normal doğurdum