sema_aa ikinci dozda hiç yan etki yaşamadım neredeyse ilk doz daha zordu benim için . Bence haftanızdan ziyade kendinizi bağışıklık olarak ne zaman çok güçlü hissederseniz o zaman yaptırın. Ben zamanını biraz geçirmiştim rahatsızdım biraz iyiki öyle yapmışım hatta aşı olucağım günün sabahı tarhana falan içip öyle gitmiştim tabak tabak 🤗