Merhabalar
bu gun bi arkadasimla konusuyodum da normal dogum yapti doktoru izin vermis ve dogum yapar yapmaz korseyi takmis hastanede:) yanı onum etkisi mi bilmiyorum ama 10 gun sonra karnı yok denebilicek gibiydi ilk gunler takinca daha kolay toparlandigini yazmis bi kac kiside. Yani belki cok sıkı korseler değil ama toparlayıcı taytlar falan giyilebilir mi ilk gün? Aslında giyilmez diye düşünüyodum ama Kafamda deli sorular doğum yapan anneler yardıım lütfen😁