Tosbikkk Ya bebeğimin burnu tıkalıydı bugün burun aspiratörü ile çektim gün içerisinde iki üç defa çok gelmedi ama sonra nette okudum ki çekmeden önce deniz suyu falan sıkıp yumuşatmak lazımmış bilmiyodum 😞şimdi korkmaya başladım yanlış bişeyimi yaptım ya zarar verdiysem bişey olduysa diye, olamamıştır demi ya tecrübesizlik ne kötü bişeymiş of
Dilekcnkn Tosbikkk Yok canım sen otri bebenin fizyolojik serumunu al ondan sonra yumuşar daha rahat çekersin 😊 Anne sütüde hemen açıyor burnu bilgin olsun 😂 ben öyle yapmıştım bir kez
Lulemom Tosbikkk bişi olmamıştır. Bi dahakine serum fizyolojik de sıkabilirsin, ben 5 ml yarım ysrım iki burna sıkıyorum, sonra yüz üstü çevirip sırtına vuruyorum, bebek atıyo zaten. Kalanı da aspiratörle çekiyorum. Hiç bişi kalmıyo,
Sedacannn Tosbikkk eczaneden fizyolojik serum alın 2 cc enjektör düzenli yaparsanız rahatlar nefes alıp vermesi
Lulemom Tosbikkk biraz hızlı çıkınca öbür burun deliğinden çıkıyo zaten sıkarken. Yavaş yavaş sıkma. Videoları var izle istersen