Syydmoomm Kullanan var mı? Tam olarak nasıl kullanılıyor beşiğin içine mi konuyor, almak gerekli mi, acemiyim bu konuda bilgim yok ona göre alıcam😊
Dilekcnkn Syydmoomm İster beşiğin içine, ister kendi yanına istersen yere ser he illa gerekli değil ben iki oğlumda da almadım o zamanda yoktu bunlar 😂 şimdi aldım hani yere falan bıraktığımda altına onu sererim o yüzden aldım 😊
Evelynn Syydmoomm valla 19 aylık bir oğlum var. Normal bir ana kucağı işimi çok güzel gördü 40 çıkana kadar gece gündüz onda yattı. Yani almadım iyi ki de almamışım hiç kullanmazmışım. Bence boşa para. Ana kucağı al daha iyi 6 7 ay rahat rahat kullanırsın.