9 aylık bebeğim var ayın 2 sinde 10 aylık olacak allah nasip ederse. Sadece mama yiyor hiç bir ek gıdayı yemiyor tadına bakıp bırakıyor. Hele taneli bişey olursa tanesini ağzından dısına atıyor ne yapacağımı şaşırdım doktora kırk defa söyledim yedireceksin diyor başka bişey demiyor aranızda böyle olan varmı bi akıl verin lütfen