Bugün 12 den beri disaridaydim öğlen 1 saat önce geldim eve isim vardi en son gelmeden awmye gittim civile bide sanci gibi agri oldu alt kasiklarimda sertlesmeye başladı eve taksiyle apar topsr geldim şimdi uzandim yemek falan yedim geçti ama igne batmasi gibi küçük agrilarim oluyor normalmi çok yürüdüm ondan olabilirmi