Isimsiz66 bebiş doğuma hazırlık yapıyor. Ben doktoruma sorduğumda bunu yapması gayet normal ve güzel bir şey bebeğin hazırlık içinde olduğunu gösterir dedi. Bazen canımı yaktığında üzerini yavaş yavaş ovuyordum geçiyordu. Bol bol hareket edin, bebeğinizle birlikte siz de doğuma hazırlanın. Sancı böyle bir şey değil ayırt etmeniz çok kolay olacaktır telaş yapmayın 🙂