Kızlar dün biraz yürüyüş yaptım ilk defa uzun süreden sonra akşam bi agrılarım vardı geçti bugün öğleden sonra karnım ağrıdı adetim varmış gibi kramp gibi ayakta durdukça bende uzandım yan yattım 1 saat uyudum geçti şimdi tekrar kramp gibi başladı ne olabilir acaba ? Pazartesi kontrolüm var sizce neden olabilir ? Bol bol yatıyorumda çok iş tutmuyorum anlamadım… 🥺 geçmezse hastaneye gideceğim gibi ama yinede belki aranızda yaşayan vardır? Böyle kramp gibi anlatamıyorum