Kizlar ne zamandir ara ara ağrım oluyordu 1 aydır gecmeyen gribim var öksürmek burnumu silmekten limonlu ihlamur içmekten bi hal oldum bu arada da hala hastayım bir kaç gündür inanılmaz hareketli ayakları yukardan çıkacak sanki yırtıp hem isal gibiyim birden birden bire hemoraotim vardı dışarı çıkmış çok canımı yakiyo su içmesem bile devamlı tuvaletteyim oturduğum anda şiddetli baskı hissediyorum koltukta bile yan oturuyorum şu anda da çok şiddetli bel ağrım var bacak aramdada tam alt karın bölgesi de dahil gelip gitmiyo ama devamlı bir ağrı var sola yatıyorum yok sağa yatıyorum uzanıyorum ayağa kalkınca daha feci bir kaç kez daha bu tarz benzeri ama dsha hafifmis şimdiyle karşılaştırinca tabi gittim normal deyip yolladılar eşimde birseyin yok gene aynısı evham yapma diyip duruyor öyle olunca dağa bi sinir geliyo insana anlaşılmamak. Benimle aynı şikayetleri yaşayıp doğuma giden varmi varsa bebek küveze girdimi iki hafta önce 2 230g dı şu an 35+4 deyiz