Merve12345 Kızlar 36+2 olduk oğlumla bugün doktora gittik kilosu 2700 boyu 47 cm normal bi bebek dedi sizinkiler ne durumda ve vajinal siğilden dolayı sezeryan olacağım ağustos 10 /11 gibi alırız dedi var mı benim gibi sezeryan olacak anneler ve gün aldınız mı ?
Mercan89 Merve12345 bugün 36 haftalik olduk ama doktor normal ya da sezeryan demedi bebek de daha dönmedi zaten Sonuna kadar beklemek mantıklı değil mi kilo alması için bebeğin ne diuir doktot
Ireem20 Merve12345 Benimde oğluşum 3.200 olmuş 😊 8 ya da 9 Ağustos alırız dedi doktorum.. Heyecan sevinç hepsi birbirine karıştı 😊
Cakil01 Merve12345 Bende sezeryan olucam, siğil de var. Fakat en başında ben istemiştim sezeryan i, bu da bahanesi oldu :) 16 ağustos kısmetse bizimki de
Ncznbaby Merve12345 36+4 üm bende canım aynı durumdayız bende de vajinal siğil var o yüzden 15 Ağustos’a sezeryan günü belirledik
Merve12345 Mercan89 canım sivillerden dolayı benim sezeryan kilo ve boyu kaç sizin minnoşun az gibi geldi benimki 😒
Sibel3434 Mercan89 bende 36 haftalık oldum bebeğim dönmüş ama daha bişey demedi normal sezeryan olursun diye
Cisem Bizimde dün kontrolümüz vardı canım 36 haftalık olduk 3011grm olmuş oğluşum kısmetse 13 ağustos sezeryan olucam 👼👼
Merve12345 Cakil01 aynen benimde öyle desem yeridir Allah kalbimizi biliyormuş demek ki 😃 gelişim geriliği Yok haftasıyla uyumlu da dedi ama az gibi geldi bana 🙁
Ebrar34 Merve12345 biri şu postu açmasaydı ben açıcaktım 🤗 teşekkür ederim aynı bende 36+3 bugün gittim benim boyu 48cm kilo 2710 normaliz maşallah 😍
Ebrar34 Merve12345 perşembe günü nst var 30 da ve 34 te sancım çıkmıştı bu sefer nolucak bakalım yalancı sancılarım var tabi
Ebrar34 Merve12345 ben 40 la hamile kaldım şuan 51.600 üm maşallah alıyorsun kilo ama kendine zaten bebeğin fazla kilo alması iyi değil doğum zorlaşıyor
Merve12345 Ebrar34 ay sen ne güzel zayıfsın benim sezeryan olacak siğillerden dolayı yani kiloluda olsa sıkıntı değil
Sevda6767 Merve12345 neredeyse aynıyız :) ben de 36+3 üm bugün kontrolüm vardı 2960 gram boyu sormayı unutuyorum :) benim de aynı şekilde siğilden dolayı sezaryen olacak. Doktorum tatile çıkacağı için maalesef birkaç gün erkene verdi tarihi ya. 8 Ağustos günü hayırlısı ile
Merve12345 Sevda6767 ama güzel tarih 08.08.2018 bende istiyordum ama hani kilosu ileri değil bi kaç gün daha beklese iyi olur heralde 🤔
Brcntyfr Sevda6767 ultrason goruntusu vermedimi orda yaziyo FL kac ise onu 7ile çarpıyorsun boyu cikiyo. Aklimda kaldi ise yaziyorum.
Ireem20 Sevda6767 Ya benim de 08.08.18 forumda gördüğüm çoğu hamilenin tarihi aynı 😊 Sağlıkla sihatle gelsin yavrularımız inşallah 😍
Sevda6767 Merve12345 aaa onu hiç düşünmemiştim :) :) ben de senn gibi düşünüyordum kilo bakımından falan birkaç gün sonrası olsa iyi olur diyordum da kısmet hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
SerapTadelenTtnc Merve12345 maşallah Canım bende 36 haftalığım ama kilosunu bilmiyorum şu an sağlıkla kucağına alırsın umarım benimde 13 Ağustos zorunlu sezeryan ilk kızımda sezeryanla doğdu bide makat gelişi benim bal kızım
Merveeeeeeeee Merve12345 ben 36+2 yim geçen cuma gittiğim de 2800 dü bebek Doğum kanalına girmiş çocuk bayağı aşağıdaymış ben heran Doğum bekliyorum 🤣🤣🤣🙈 dualarınızı edin bana hamişleeer 😍😍😍