Burcusenel sancı çıkınca hemen almıyorlarki 00:00 dan sonra 35 olucam bir kaç gün önce bendede nst çekildi ve sancı birazcık çıktı ağrım olmadığı halde doktor bılbol uzan dinlen iş yapma dedi . Ama bebek gelmek isterse durdurmayız dedi . Yani hemen alınmıyor. Hem sen dersin hocam bekleyemezmiyiz diye ısrar ederse başka doktora sorarsın . Sezeryan olacağım halde doktor bebek gelmemek isterse dedi gün vermiyor 🤔