Yagmur00 bende de var rahimde de agrı ama normalmiş . Erken doğum riskim çok oldugu için sürekli yatıyorum . Akıntım da çok amniyon sıvısı tespiti için turnusol kağıdı kullanıyorum ama hepsi normalmiş bu haftalar için . Korkmayın ağırlar hafif kasılmalar sertlikler normal diyor doktorum