EK96 benimde öyle olmuştu belim ağrıdı adet sancısı gibi karnım ağrıdı iki üç saat, doktora sordum ağrıların sürekli olmaması lazım girecek bı süre 10-15 sn agriyacak sonra geçecek doğum sancısı odur dedi bana doktor. Bende 38 deyim aynı ağrılar devam ediyor