ilknurr20 yalnız değilsin, yani herkes aynı şekilde hemen herşey olsun istiyor insan bir nebzede sabır etmeyi öğreniyor sabırsız bir insanımdır normalde herşeyin Hayırlısı bazen diyorumki hemen doğsun diyorum ama doğuncada keşke biraz anne karnında kalsa dermiyimki 🤭 az kaldı senşn içinde benim içinde bizim için yeni bir sayfa açılacak açılmadan son günlerin tadını çıkaralım 😊