anneadayii42 Merhabalar bende suni ile doğum yaptım ufak tavsiyelerim var tabi her doğum kendine özel ama sancınız geldikçe derin derin nefesler alın uzandırıyorlar ama ben sedyede oturdum daha rahat karşıladım sancıları . Ve en önemlisi yanınızda biri varsa belinizi ovdurun en iyisi bu . Rabbim kolay doğumlar nasip etsin . Bağırmayın sadece ıkının 🥰