Deletedmom434 Smgkzm devlet hastanelerinde ücretsiz Sadece içeceği alırken bir ücret ödüyorsun eczaneye 5₺ kadar
Bebegimibeklerken__ Devlette yaptırım boşu boşuna özele para vermeyin. Ben devlette olamayacak şeyler için özele gidiyorum artık. Detaylı ultrasonda gitmiştim özele