[silindi] Kızlar merhaba. Ben normalde özele gidiyorum ama doğumu nerde yapacağım konusunda kararsız kaldım. Ali kahya da doğum yapan yada yapacak olan yada kocaeli de başka Bi devlette doğum yapan anneler bilgi verir misiniz nasıldı?
Semihanim [silindi] tanıdıklarım alikahya da doğum yaptı memnunlarmış ebelerden. Ben gölcük necati çelik devlet hastanesinde 3 gün bulantılardan yattım o zaman gözlemledim doğum yaoan anneler ile konustum ebelerden çok memnunlardı sezaryende Selçuk topçu iyiymiş ben de kendisine gidiyorum inşallah normal doğum olur.