Nevarebeka Kızlar merhaba bana Giresun’da özel hastanelerden doktor tavsiye edebilir misiniz?hamilelik sürecim çok sıkıntılı geçti evimde bulunamadım burda devamlı gittiğim bi doktor olmadı hangi hastanede doğum yapacağıma karar veremiyorum .
Nelmali Nevarebeka mehmet sipahi özel deyince su an en iyisi bu arada devletteki ugur hoca orduya özele gitti mehmet hoca da doğumları orduda yaptiriyormus sanırım diğerlerini tanımıyorum bu iki doktoru öneririm
Nevarebeka zakar Hasan hocaya gitmiştim adada bende ama bizi sitrese soktu diye eşim istemiyor onu artık
Nevarebeka Nelmali Mehmet hocaya da gittim aslında ona gitmek isterim ama bütçeyi çokta zorlamak istemiyorum doğumda vs
Nevarebeka nagis1 devlette doğum yaptım orda da Esra hoca çok ilgili sadece onu tavsiye birde Oğuzhan bey var
nagis1 Nevarebeka mehmet sipahi degilmi evet onu herkez konusuyor ozel yer acmis ordgda dogum oluyor acil bh durumda hep orduyami gidicez gece gundus bilemedigim icin karar veremedim devlettede saadettin oguzhana gidiyirum 3seferdur ama randewu bulunmuyor sabah 7de gitmen gerek
Nevarebeka nagis1 evet o skıntı maalesef ama doğum da pek acile olmuyor zaten 😂maalesef randuvu bulunmuyor kontrole gideceğim bende erkenden gidip almam gerek cocugu bırakacak kimse yok gidemedim bi türlü
nagis1 Nevarebeka benimde kontrolum vardi randewu alamadigim icin kaldi oyuzden malesef ozeller bu durumda daha iyi oluyor
Nevarebeka nagis1 evet özeller daha iyi ama Giresun’da özeller de devlet gibi çok yoğun ve hersey para olmayan hastalık üretiyorlar
nagis1 Nevarebeka ayy iste ewet malesef sadece fazla fazla para veriyosun ozelede ama ozelde vi saat bekliyoaun enfzla devlette banami denk geldi bilmiyorum ama uc sefer gittim ucundede siram erken olmasin argmen aksam 6da ciktim hastaneden
Nevarebeka nagis1 banada denk geliyor coo yoğunlar araya da karışanlar oluyor en iyisi özel yine dediğin gibi canım zaten son aylar daha zor beklemek
nagis1 Nevarebeka aynen valla hayirlisiyla dogursam bnde doktora nereye gitsem dogum yapsam bir aydir cok gerdi artik dusunmekten
Nevarebeka nagis1 devlette doğurdum gayet iyiydi ebeler vs ama sancı çok cektim özelde doğursam epidural yaptırırdım nerden bileyim o kadar sancı çekeceğimi herkes bir olmuyor imkanın varsa özelde yap ama acı esiğim yüksek katlanırım diyorsan devlet çok iyi çok yardımcı oluyorlar
nagis1 Nevarebeka ayy iste aci esigim nasil onu su hamilelikte bilemiyorum valla😂😂 normalde hamilelikten once enfeksiyon agrilari cok asiri cektim hastaneye gtme taraftari olmadim hic ama simdi asiri mız mız bi hamile oldum 🤭