Geçen hafta perşembe günü çatı muayenesi oldum. Muayene iyi geçti ağrım falan olmadı ama ertesi günden itibaren neredeyse her gün bel ve karnımda ağrım oluyor. Bel ağrım o kadar şiddetli oluyor ki iki büklüm yürüyorum. Yarın muayenem var aynı durumu yaşayan var mı ??