minikprensimmmm1234 Rabbım bu sevinci herkese yaşatsın 38+3 sezeryan oldum ağrılarım var ama dayanılmayacak gibi değil
Kbra240 minikprensimmmm1234 geçmiş olsun canım Allah analı babalı büyütsün bizde görürüz inşallah şuraya doğurdum yazacağımız günleri 🌸🤗
minikprensimmmm1234 DerinMavii Ara ara ağrım oluyor canım ama yürüdükçe topladım kendimi oğlum sarılık oldu bir gece hastanede kaldık o gün biraz fazla zorlattım ağrım oldu Biraz yine de