Kendi evimde bulaşık yıkarken eldiven kullanıyorum. Bugün bir yere gittik bulaşık yıkadım. Çamaşır suyuyla bulaşık deterjanını karıştırmışlar galiba. Kıyafetim leke olunca anladım. Hiç koku da almadım. Bir şey olur mu ki? Hamileyken kimyasalları çıplak elle dokunmayın diyorlar. Sanki elim yanıyor gibi.