Bibebebi Merhaba kızlar, 19unda ameliyatımı oldum ancak son üç gündür sezaryen yerimde sarı şeffaf bi akıntı var bugün iyice arttı elbiselerimi batıracak kadar. Doktor antibiyotik başladı ama korkuyorum. Yaşayan var mı böyle bi durum?
Edaylmzz Bibebebi yaşamadım ama yaşayan çok oldu etrafımda iltihap olmuştur antibiyotikle çözülür umarım 🙏 üşütmemeniz lazım bide orası terlemesin
Bibebebi Edaylmzz umarım çözülür doktorum sadece üç gün kullan dedi🤷🏼♀️ Üşütmemeye dikkat ediyorum ama sanırım kuru kalması lazımmış devamlı o bölgenin. Bana herhangi bi kısıtlama yok dedikleri için her gün duşa giriyordum sanırım o sebepten oldu. Umarım ilerlemeden iyileşir🙏🏻