SaadetBayrak benim de 13,5 haftalık cumartesi kontrole gittiğimde tansiyonum14/9 çıktı dr um yüksek olduğunu 1-2 gün daha ölçüp yüksekse ilaca başlamamız gerektiğini ama yine de bir kalp dr una görünmemin iyi olacağını söyledi. Bizde tanıdığımız bir kalp dr. una gittik ilaca hemen başlamayalım bi bakalım dedi bugün holter takıldı koluma yarına kadar duracakmış sonrasında duruma göre ilaca başlayacak herhalde 🤷♀️