Arkadaşlar merhaba. 5 haftadır burnumdan çekmediğim kalmadı. 4 kere test yaptırdım şükür negatifim. ama her sabah burnum tıkalı uyanıyorum. bi iyileşuyo bi geçiyor. burn akıntım yok ama burnum tıkalı gibi kokuyu zor alıyorum falan bugün artık kbb dr a kontrole gittiğimde allerset verdi. Yarın buontech aşım var. Bu hapı kullanıp aşı olan var mı acaba?