Gulluanne canım hocam çok üzüldüm yaşadığınız olaya. Ben de hekimim ama inan korkuyorum devlete gitmeye neye maruz kalırım bilmiyorum. Canınızı sıkmayın herkes öyle değil, bende öğretmenlerimizin yeri hep ayrıdır, baş tacıdır 💙belki kötü bir gününe denk geldiniz, bebegi de kendinizi de üzmeyin