HappyMom yaklaşık 6-7 sene savaştım bu illetle. 2016 yılında ağrılarım dayanılmayacak durumda olduğu için ameliyat oldum 1 sene geçti geçmedi tekrar çıktı. 2020 yılında evlendim aklımda tek soru bebek olayıydı. İlk kontrole eşimle gittiğimizde, bu konuda çok uzman diye bi doktor bulup gitmiştik ultrasondan sonra eşime döndü, valla bence ugraşmayın tüp bebek şansı bile az o yüzden hemen tedaviye başlayalım, dedi. Yıkıldım, kistlerimin biri 4 biri 3.5 cm’idi. Hep sol tarafımda olursu 1.5 cm’de sağ tarafta da çıkmıştı yaşım da 35 imkansız dediler. Doktor doktor gezdim en iyileri, en ünlüleri hepsi tüp bebeğe yönlendirmede çok ısrarcı oldular. Sonra bi doktora açık açık bi süre daha denemeden asla tüp bebek yapmayacağımı bu şekilde konuşulmasının psikolojimizi alt üst ettiği vs konuştum, eee rahim filmi çekelim o zaman, dedi. Tüplerde de sıkıntı çıkmadı arkadaşlar 5.-6. denemede hamile kaldım şimdi 24 haftalık hamileyim. Sakın olmaz diyenlere inanmayın, amh’ye baktırmadım hiç ama ultrasonda yumurta rezervin çok azalmış muhtemelen ameliyat nedeniyle dediler. Kader, kısmet olayına her şeyde çok inanmam ama bebek olayı gerçekten nasip, naparsanız yapın, ne derlerse desinler nasibi ne zamansa o zaman geliyorlar. Ne kadar etkili bilmem ama son 2 ay buğday çimi suyu içmiştim birazda sağlık içindi ama hep onu içince bi şeyler olucağına inanmıştım belki de çok inandığım içindi bilmiyorum ama araştırmak isteyen araştırabilir. Kulak tıkamakta zor konuşanlara çok iyi biliyorum ama sabredin ve ne kadar az düşünebilirseniz o kadar az düşünün. Allah isteyen herkese de tez vakitte nasip etsin inşallah