Kızlar dün hastaneye gittim normal muayeneye bir şikayetle değil ama sonra doktor ebeye yönlendirdi perine masajı yaptırdı sonra rahimde açıklık var mı diye baktı ebe bir cm kadar var dedi sonra eve gönderdi yemek ye tatlı ye gel nst yapalım dedi geldim yine baktı sonra nst de düzenli ama küçük sancıların var dedi hastanede kalabilirsin dedi ama iyi hissediyorsan da git dedi bende eve geldim lekelenmenin olabilieceğini söyledi bana ve oldu da abana kadar sürekli avuç içi kadar lekeler geldi sonrada baya yoğun et gibi bir parça geldi kahverengi yine bu nişan mı ilk sorum bu ve ne yapmalıyım bebek hareketleri normal var mı başına böyle bişey gelen