Ceyliinnn Kızlar 2 tane kapı süsü alıcam ama hiç karar veremiyorum ya da kapıda nasıl duracağını kestiremiyorum siz nasıl tercih ettiniz kullanışlı mıydı
Gzmm14 Ceyliinnn Ben böyle yaptırdım ve çok hoş durduğunu düşünüyorum. Gerçi duvarda kullandım ben kapıya asmadım ☺️
Burcu_ksn Ceyliinnn ben isim kasnağını kestirdim kendim makromesini yaptım https://resimyukle.io/r/cm6SXbVOms fikir olsun sizede😊
damlarici Ceyliinnn ![https://share.icloud.com/photos/0U8sAj0Y3_Lw9zAKePk7l65XA] malzemelerini alıp kendim yaptım 🥰
Gzmm14 Ceyliinnn Dış kısmı ahşap ben sorum yaşamadım. Hayal event te yaptırdım. İnstagramdan bakabilirsiniz ☺️
Kivircikk Burcu_ksn bende malzeme alıp kendim yapmayı düşünüyorum evde çünkü fiyatlar öyle uçmuş ki hazirlarin hemde el emegim olur 🙏
Burcu_ksn Ceyliinnn Evet ben kendim yaptım makromesini modelini falan kendim koydum böyle bişey çıktı😊
NaimeYilmaz Bebek odası dekorasyon ürünleri ve kapı süsleri için Happy Mom linkini de ziyaret edebilirsiniz. 💜 https://ty.gl/3ub19gp2fk https://m.trendyol.com/koleksiyonlar/Bebek-Odasi-Dekorasyon-urunleri---k-a66f7f65-ac52-4ad6-ab79-5f9b11a9f249?shared=true&adjust_t=mga6qru_4lumnip&adjust_tracker_limit=250000&utm_term=a66f7f65-ac52-4ad6-ab79-5f9b11a9f249&adjust_adgroup=64983354&utm_campaign=64983354&adjust_campaign=ios_collection_free&utm_source=collection&utm_medium=ios_collection_free&adjust_creative=a66f7f65-ac52-4ad6-ab79-5f9b11a9f249
Dilaraeslem Ceyliinnn bana çok saçma geldiği için yaptırmadım gereksiz sadece herkeste var diye herkes alıyor amaçsız boşa para
Seymamsl Dilaraeslem bu kadar sert olmasa da bende gereksiz görüyordum taa ki Kayahan ın minnacık şarkısına denk gelene kadar şimdi en acilinden bi kapı Süsü arıyorum bi ömür şarkıyı dinlediğim ilk anda ki hasretimi mutluluğumu hatırlatsın bana diye
UmutsuzPolyanna Ceyliinnn kızım olursa dünyada görülmemiş şatafatlıkta bi kapı süsü yaptırcam otrişi de olcak ışığı da olcak simide taşıda parlaklığı gözleri alacak amma oğlum olursa abisinin ki gibi yaptırırım 🤣🤣