Zeyno16 evet boş gebelik çıktı😕Ama Allah tan ümit kesilmez ilk gebelikte olabiliyo bu tür sıkıntılar sonraki gebeliğinde boş gebelik tekrarlamıyo ben 20 haftama geldim çok şükür.
Senin için erken daha biraz bekle hemen aldırırsan keşke bekleseydim dersin sonra.