Kizlar benim 3.gun olacak nisanim geliyor.
1.gun açık pembe geldi
2.gun akıntıli kan geldi
3.gun yani bugün akinti rengi bulaniklasmisti çok açık bir kahverengi geldi bunlar normal mi? Dun hastaneye gittim bir sorun yoktu. Yarın tekrar kontrolüm var.