Alka 5. Ayda istiharat ya da hastalık raporu alırsak ve 7 aya gelinceye çalışamaz raporu alırsak doğum ücreti alabiliyoruz fakat çalışamaz raporunu 5. Ayda alırsak doğum ücreti alamıyoruz yani dikkat etmemiz gereken 5. Ayda eger izne ayrılmak istiyorsak hastalık ya da istiharat raporu alıcaz 7. Ayda çalışamaz raporu alıcaz
170 i aradım ve böyle bilgilendirdiler