Gul-4142 Arkadaslar midem cok bulanıyor yemek yedıkten sonra ve hazımsızlık yasıyorum maden suyu ıyı gelıyor ama tuz ve lımonla çörçıl yapıp ıcıyorum tuzu abartmıyorum ama lımonun zararı olur mu?
MiniMiniKus Gul-4142 Tansiyon sorununuz ya da başka herhangi bi rahatsızlıgınız yoksa zararı olmaz bende arada öyle tüketiyorum
MerveNur- Gul-4142 ben çoğu zaman limonla içiyorum bir sıkıntı yaşamadım şu ana kadar ikisi de faydalı şeyler
Sedanrakkurt09 Gul-4142 hayır zararlı değil aksine tüketilmesi gerekiyor. Maden suyu içen insanın bebeğinde gaz olmamış
Sedaemir25 Merhaba şimdi okudum da postu tansiyon sorununuz yoksa yazmışsınız da maden suyu tansiyon mu yükseltiyor bende sürekli tüketiyorum ama gebelik zehirlenmesi var tansiyona dikkat etmem gerek o yüzden merak ettim
efsaneeozgee Sedaemir25 esim tansiyon hastasi cok sevsede tansiyon yukselttigi icin sodayi az icmeye calisiyor ondan ogrenmistim tansiyon yaptigini
Sedaemir25 Esmabbrhan idrarda protein kaçağı var tansiyon takibi yapıyorum tuzsuz yemek tüketiyorum vs.
evetbenavukatiyim Gul-4142 Allah affetsin biri soda içme bebek erir demişti gene o kadın geldi aklıma ya shhsjdjdjd 😂😂😂
Sedaemir25 efsaneeozgee gerçekten mi bende aşırı derecede mide yanması hazımsızlık bulantı oluyo sade maden suyunu içince rahatlıyorum Bi süre ama tansiyon konusunu bilmiyordum 😏
Buket_dadas marbling10 limonlu soda icitoeum mide yanmama iyi geliypr bebege bir zararı var mı güzelim bide arada limon tüketitoeum cok nadir bi sekilde