Aysun1990 Merhaba kızlar 35+1 haftalığım, sol tarafıma yatıyorum kolum çok uyuşuyor😣 Sizlerin nasıl geciyor , yatış pozisyonlarınız nasıl? Başka şikayetleriniz varmı ?
Defnemom Aysun1990 seninle aynı haftamız bende 35+1 im yalancı sancılarım ve kasılmalarim çok oluyor gece uykusuzluğa hat safada uyuyamıyorum nefes darlığı artı iyice bebek hareket edince canımı acıtıyor kaşıntı var tüm vücudumda bitli gibi kasinıyorum 🤷♀️ ama olsun ikinci kızıma kavuşmaya az kaldi
Kbryyy Defnemom yalancı sancıların nasıl oluyor bende 35+5 oldum. Ama acaba benim de mi oluyor o sancılardan nasıl oluyor yalancı sancı ?