Bebegimveben0811- Kızlar feci grip olmuşum hic hapşırmadıysam 100 kere hapşırdım bebeğe bi zararı olur mu bileniniz var mı 18 haftalık hamileyim
MiniMiniKus Bebegimveben0811- Hayır canım senin hapsırmanın minnoşa bi sakıncası yok hepimiz hapşırıyoruz Çok geçmiş olsun bu arada Taze ıhlamur tüketmeye çalışın bol bol da meyve İnşallah bir şeyiniz kalmaz 🎀