Mel2 Byztrkravc umarım risksiz atlatırsın. benim 13 üncü haftadan beri kanamam var günde 3 progesteran ve hftada 1 iğnesini oluyorum. Benide stres ediyor hala ama pozitif düşünmek lazım
Msl_ege Byztrkravc ben oğluma bi kez bile kusmandan doğum yaptım . şimdi dua ediyorum bu da öyle olsun . yat kalk dua et böyle devam etsin 😂😂
Byztrkravc Msl_ege annemin teyzemin falan hiç bulanmamış heralde onlara benzerim bende uykuları varmış hep bende gözümü zor açıyorum 😂
Byztrkravc Natcan 6 haftalıktan gittim doktor dinletmedi çok yeni dedi ama gösterdi ekrandan bak pıt pıt atıyo dedi 6 Ekim’de gidicem inşallah duyarım o zaman 8 haftalık olucak nasip olursa
Meri3220 Mel2 bende 2 gün önce progestan 3e çıkardık fitil olarak çünkü kanamam oldu, ama aynı gün geçti baya tedirgin oldum ama elden bişey gelmiyor
Natcan Byztrkravc o zaman kesin duyarsın canım bende yeniyim 5 +0 5 ekimde ilk kontrolüm büyük ihtimal bende duymam
Fidanaaa Ben üç hafta kullandım, nstde sancı kasılma çıkmayınca doktorum kesmemi söyledi ama ben oral olarak alıyordum, doktorum fitil olarak da kullanabilirsin oral da alabilirsin demişti, siz de sorun doktorunuza
Mel2 Natcan karından yapıyordum ilk zamanlar karında oldu ama şimdi karnım çıktığı için karından yapmıyorum koldan yapıyorum eşim kolumu sıkıyor ben batırıyorım iğneyi hiç sorun yaşamadım koldan
Mel2 Natcan doğuma kadar devam edicem valla bazen yer kalmıyor vurduğun yere tekrar vurulunca morarabiliyor
Natcan Mel2 bende doğumdan bi gün önce kesmişti kızımda bunda da öyle yapacak sanırım doğuma kadar iğneye devam hersey bebekler için canım hayırlısı ile kucağına alırsın inşallah Kaç haftalıksın
annesi_ Meri3220 Rahim içi perde operasyonu oldum Ondan sonra hamile kaldım doktorum oyüzden verdi rahimi güçlendiriyomuş