Kızlar meraba 36+5 im bugün muayene oldum mantar vardı alttan bakıldı ve açılma için muayene etti Dr. Eve geldim yaklaşık 5 saat sonra beyaz akıntı içinde ince kıl gibi kan vardı önemsemedim bir dahaki WC gittiğimde bu sefer pembe yine akıntı ile beraber bı şey geldi Nisan mı yoksa vajinal muayene sonrası normal bir akıntı mi nasıl anlayabilirim yardımcı olur musunuz ? Açılma yok yalnız çok güzel doğum yaparsın dedi dr.