Mervesude01 Yamacin-Annesi Merhaba canım kızın mi olucak oğlun mu ? Adana’nın neresindensin? Kaç ayliksin 🥰🥰
Kivircikk Yamacin-Annesi ya Mardinliyim ben ama doğma büyüme adana şuan İstanbul’a gelin geldim neresinde oturuyorsun Adana’nın?
Yamacin-Annesi Mervesude01 22 haftalik olucaz oğlum olucak hayırlısıyla adana Yüreğir de oturuyorduk istanbula gelmeden ya siz
Mervesude01 bebegimvebennn aaaa ciddimisinnn 😄😄adananin neresinde oturuyorsun? Biz de kış başladı gibi 🥳
Mervesude01 Yamacin-Annesi Maşallah Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Biz beyceli sarıçam da oturuyoruz ,😄
Yamacin-Annesi Mervesude01 Ne güzel çok özlüyorum adanayi heleki o sıcağını varya 😊🥰 siz kac haftalıksiniz erkekmi kizmi
Defne0 Mervesude01 bende adanalıyım normalde Kıbrıs’ta oturuyorum ama doğum için memlekete geldik 37 haftalığım sarıçamdayım şuan beyceli tarafında 😂
Mervesude01 bebegimvebennn evet canım adana Beyceli Mahallesi’nde saricamdayim ben evlenmeden önce huzurevleri Mahallesi’nde oturuyorduk 🥰
Mervesude01 Yamacin-Annesi canım valla 1 yaşında kızım var ama hamilelik ten suphelniyirum adetime 2 gün var bulantı kusma başladı bugün hayırlısı 🤲🏻
Yamacin-Annesi Mervesude01 Allah gönlüne göre versin inşallah 2 gun varsa test yapsana çıkar bende çıkmıştı 3 gun kala
Mervesude01 Yamacin-Annesi canım yaptım çıkmadı valla kan vericem pazartesi idrar testinde daha çıkmadı benim
Mervesude01 Elfdnzz Merhaba canım ben gebelikten supheleniyorum adete iki gün kaldı ama kusuyorum bulantı var aşırı derecede😷 nerde oturuyorsun ? 🥰
Yamacin-Annesi Kivircikk adanayken Yüreğir de oturyordum şuan İstanbul’dayım Mardini çok merak ediyorum 😍