31 hafta olduk az kaldı kimler neler yaptı hazırlıklar nasıl gidiyor bizim hemen herşeyi hazır ama hastane çantasını hazirlamadim henüz yıkama ve ütü işleri bitti kıyafet çok fazla birşey almadım bazı eksikler var gibi ama onları da hallederim doğuma kadar ben normal olsun istiyorum henüz belli değil nasıl olacağı kimlerin ki belli ben de acayip heyecan var sizler nasılsınız????😊♥️