MelekAlyaM Herkes haftasını ve rahim ağzı uzunluğunu yazabilir mi. Benim sanki biraz az az doktor iyi dedi gerçi. 18. Haftamda 4.6cm di 21 de 3.6 cm ölçtü
selda03 MelekAlyaM merhaba Gürcan bey rahim ağzınızın 31 mm olmasına herhangi bir tedavi verdi mi? Bir de alttan mı muayene etti?
Baharozdemir MelekAlyaM 25 mm sinir zaten. Sizin 36 gayet iyi. İki kere serkulaj olan biri olarak fazla yorumlayın atakta durmakta özen gösterin derim ki açılma ilerlemesin. Progestan ve pruloton ile toparliyor cunku
MelekAlyaM selda03 hayır 2 nin altına düşmedikce sorun teşkil etmez dedi fakat tüp bebek doktorum haftalık iğne ve hergun 1 progestan fitil kullan 36. Haftaya kdr dedı
MelekAlyaM selda03 rısklı ıkız ve ucuz olmadıkca hasta kabul etmıyormus sezeryan yapıyor evet ama numara verıyormu bılmıyorum
MelekAlyaM Gulserenkvk benım 21. Haftada 31 mm dı sımdı 24 oldum randevum bıdahakı hafta ıns bıraz artmıstır bnmde
selda03 @MelekAlyaM ben de riskli gebeyim kendisiyle instagram hesabından konuştum kabul edeceğini söyledi randevu aldım bakalım inşallah memnun kalırım
MelekAlyaM Baharozdemir ıgne ve progestan fitil kullanıyorum gun ıcınde uzanıyorum ztn bı yemek yapıyorum baska bırsey yapmıyorum